Chciałabym kupić otulacz Flip One Size (dwójka dzieci- 2 lata i noworodek). Czy jest on odpowiedni? Szczególnie dla małego dziecka? Czy nie za bardzo "pufiasty"? Czy warto kupić otulacz one size, czy lepiej dla noworodka stosować rozmiarówkę?
A przy okazji- jak to jest z formowankami? Czy warto kupić one size, czy rozmiarówka wygodniejsza?
Może ktoś używał formowanek Tetro? Czy one się mieszczą w otulaczu? Szczególnie w przypadku noworodka.
HALLLO Moja córeczka Emilka kończy właśnie 4 miesiące od samych narodzin mamy problemy z układem moczowym. DOradzono mi pieluszki wielorazowe czy zestaw złożony z serii Flip będzie dla niej odpowiedni? jestem totalnym laikiem w tej kwestii nigdy wcześniej nie używałam tego typu pieluch - do tej pory były to jednorazówki
Witaj Liam:) Ja nie używałam jeszcze Flipa, rozmawiałam jedynie z paroma osobami, które już używały i obejrzałam sobie dokładnie obie jego wersje. Ja bym się nie mogła zdecydować wyłącznie na ten rodzaj, choć jest dość praktyczny, bo sam otulacz szybko schnie, a praktycznie - czego byś w środek nie włożyła (formowane pieluszki, składane muśliny, wkłady Flipa)- będzie działało. Otulacz Flipa nie ma jednak tych "mankiecików" przy nóżkach, tak jak mają otulacze Imse, co ja osobiście lubię i cenię za większą niezawodność, bo mniejsza szansa, że coś wycieknie. Jest najbardziej podobny wyglądem do oryginalnej kieszonki Bum Geniusa, tyle, że wkład inny.