Zarejestruj się • FAQ • Szukaj • Zaloguj się
Obecny czas: Pon Maj 21, 2012 11:26 pm

Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

Strona główna » Parada pieluszek » Co Ci się najlepiej sprawdza?

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina

Bambusy

Napisz nowy temat Odpowiedz  Strona 1 z 1
 [ 4 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
kośka
 Temat postu: Bambusy
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 4:06 pm 

Witam, jestem początkująca w pieluszkach wielorazowych, jak tworzyłam wyprawkę dla mojej małej szukałam jak najwięcej produktów z bambusa czytając o jego właściwościach jednak z czasem zaczełam mieć mieszane uczucia i czesciej korzystam z mikrofibry czy polarków -miałam wrazenie ze mała nie czuje w nich wilgoci, bambusy wiec poszly na bok. Na noc używałyśmy pampersów z obawy przed przeciekami. Ostatnio skusiłam sie na pierszą bambusową formowankę i jestem w szoku ze wytrzymała nockę tzn zero przecieków jednak dalej mam mieszane uczucie co czuje pupcia małej? w bambusie ewidentnie czuć ze jest mokry, czy nie drażnię pupci małej trzymając ja tam przez osiem godzin? moj mąz strasznie jest niezadowolony ze zmiany z pampersa bo mowi ze formowanka jest cala mokra, nie wiem co robić a może dokładać wkładke ,,zawsze sucho,,? ale co z własciwosciami bambusa wtedy bedzie to bez sensu,
poradzcie cos wprawione mamy :cry:

kośka
 Temat postu: Re: Bambusy
PostWysłany: Sob Sty 07, 2012 9:14 pm 

dzieki, czlowiek uczy sie i uczy a u mnie woda twarda jak kamien :evil: musze poszukac innych rozwiazan na noc
pozdr

mimi
PostWysłany: Pon Mar 19, 2012 4:09 pm 

Podłączam się do tego pytania. Może ktoś odpowie?

U mnie to samo. Formowanka bambusowa wytrzymuje noc bez przecieków, ale jak ją wyjmuje z otulacza to aż cieknie :roll:
Mam wrażenie, że pupa nie ma zbyt przyjemnie dotykając takiego mokrego materiału :?

Czy na to mogę położyć wkładkę "mam sucho" np. z mikropolarku?

ewa
PostWysłany: Śro Mar 28, 2012 11:15 am 
Awatar użytkownika